Dagen som varit

Dagen har mestadels varit en jobbdag och inkluderad i denna var en lunch på Rikard en trappa ner och jag är alldeles förtjust i deras mat, vilket resulterade i att jag åt tillräckligt för att tänka "jag behöver nog inte äta något mer idag..."

Den tanken glömde jag i och för sig några timmar mot kvällen när jag stod och rörde i chili con carnen på spisen. Plus på att jag och Kajjan gick 75 minuters powerwalk innan maten. Minus på att jag tyckte det verkade som en bra idé med "lite" glass efter maten.

Tror nog minsann att den där ekvationen ovan resulterade i ett plus-minus-noll. Tusan också.

Några minuter av dagen har också ägnats åt att försöka klura ut vad jag ska ställa till med på min födelsedag. Är ju minsann bara en månad kvar idag. Har ju tidigare tänkt att dra täcket över huvudet och stanna kvar där resten av dagen och försöka glömma att det är 25 jag fyller.

För det första så ska det väl inte vara så himla farligt att fylla 25 (åldern är ju bara en siffra, ett fint årgångsvin blír bara bättre med åren och... ja allt annat de försöker lura i oss) och sen är det ju ganska trist att ligga under täcket en hel dag.

Tyvärr är det nog lite to be continued över hela födelsedagsfirandet, för jag kan helt enkelt inte bestämma hur jag vill fira det.

Förutom att bara dra täcket över huvudet då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0