TGIF

Ja välkommen fredag... eller jag till och med välkommen helgen. Denna veckan har jag jobbat alla dagar och inte har det varit särskilt lugnt heller. Sen har jag ju hunnit med att flytta. Och sen har jag ju hunnit med att ta igen lite av vad jag har missat den senaste tiden gällande nätsurfande - uppdaterat mig på diverse bloggar, facebook och framför allt tackat alla som grattade mig på min 25-års dag för några veckor sedan.

Vad jag försöker säga är väl egentligen bara att det har varit en fullspäckad vecka. Fast det är väl bara trevligt med lite tempo?

Efter jobbet idag stod Skrutten utanför och väntade med en stor rosbukett, det var minsann så att det var min namnsdag idag (inte ens jag själv hade koll på det och det är bara mitt mellannamn Elsa) och det var visst värt att få blommor för. Det slutade inte ens där utan det bjöds på en eftermiddagsfika också.

Nu måste jag slänga mig i duschen för det är dejt ikväll. Vet dock inte vad det är Skrutten har i kikaren. Spännande va?

Vad har man egentligen gjort för att förtjäna allt detta en vanlig fredag? Eller kanske är det för att det är min namnsdag? Eller nja... kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0