Lördag

Om någon hade frågat mig idag vad jag har gjort hela dagen så hade jag tro det eller ej svarat "sågat 2,5 kubik". Jag har, och nu är jag helt uppriktig, stått vid en såg hela dagen och sågat upp plankor till mindre plankor som vi kan elda med i vinter.

Sådana där hörselskydd hade jag också minsann.

Mor kom fram efter ett tag gav mig en kram och frågade "hur känns det att ha blivit lantis?" och så skrattade hon lite. Antar att dagens outfit inte såg så Stureplan-inspirerad ut utan snarare trädgårdsinspirerat. 

Och jag som har svurit på att aldrig välja kläder efter devisen "praktiskt och oömt" ja ja...

Och det värsta?

Det var ju riktigt roligt att stå där vid sågen. 

Nej nu får jag nog gå och sätta på mig heelsen så jag studsar tillbaka till mitt vanliga jag. 

Fast kanske är lite konstigt att komma i heels till en spelkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0