Garderobsbygge

0-1132c2fe19c9b4ad00383a17d3c2edcf.png

Igår utförde Skrutten och jag Operation: Garderobsbygge, vi bygger en garderob till vår lilla stuga som vi ska bo i under några månader. Enligt viss påtryckning från mig så blev det ungefär prio ett, strax efter att ha en fungerande kamin så vi kunde få lite värme, att vi hade en ordentlig garderob.

I och för sig vet jag inte riktigt hur mycket jag egentligen hjälpte till med bygget. Först satt jag på en stol och åt jordnötssmörsmackor med sylt (ja jag vet...) och sedan så gick det ungefär så här bra när jag skulle skjuta med spikpistolen:



Av sju stycken skott så hamnade fem utanför. Kanske inte ett jättebra resultat.

Så jag fortsatte att äta mina mackor istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0