Avslutar dagen ungefär som jag började den

0-6b0c6fefe1d5fa7af4ec4037d9c713d7.png

Ja nu kanske inte "avslutar" dagen är riktigt sant, jag har ju faktiskt en hel del av dagen kvar. Det där som är kvar av dagen ska spenderas med Fredagsmysgänget. Mat, goda vänner och Idol - kanske till och med lite vin. Kan ju bara bli bra. 

Just nu sitter jag i en fåtölj hemma och har Skrållan bredvid mig. Ungefär var femte minut måste jag dock peta till henne för hon snarkar så högt så man får ju ingen fredagsro.

Försöker ladda lite för löparrundan som jag och Kajjan har bestämt att vi ska ge oss in på när Kajjan kommer från jobbet. Just nu känns jag liiiite långt ifrån att ha energi för en löparrunda. Tur att man har Kajjan som kommer óch drar igång en, annars hade det nog aldrig gått.

Hmm kanske ska man leka kurragömma så inte Kajjan hittar mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0