Just nu

Just nu sitter jag fortfarande i pyjamas och klockan är snart 13.30. Har inte sovit tillräckligt i veckan så jag hade faktiskt bestämt mig att jag skulle försöka sova ut idag, liksom försöka ta igen lite av den förlorade sömnen.

Och om jag sov ut. Vaknade inte förrän 11.50. Och det var antagligen det skönaste på länge, att få känna sig lite utvilad.

Men nu börjar jag få lite ångest för att jag måste få en del saker gjort och de blir nog inte gjorda om jag fortsätter att sitta framför E-channel och titta på program som Victoria Silvstedt - My perfect life, så antar att det är god tid att kliva ur pyjamasen och starta dagen.

Så nu:

  • Städning
  • Promenad
  • X antal telefonsamtal
  • Uppsats
  • Etc etc...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0