Det har minsann gått och blivit höst...


Från en underbar skogspromenad på Ryssberget

Ungefär tio gånger om dagen undrar jag vart värmen tog vägen, vart solljuset tog vägen och framför allt vart sommaren tog vägen.

Ok det där sista kanske jag har haft lite tid att vänja mig vid, men ändå.

Fast sen kommer jag på att sommaren var då Summer of Fun-gänget höll eventschemat fullspäckat, lata dagar vid stranden och massor massor och åter massor av underbara stunder.

Sen har det sakta men säkert gått mot mörkare tider och snart är står nog till och med julen runt hörnet.

Och tiden efter sommaren har faktiskt varit precis lika bra och nästan lika innehållsrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0