Dagens

Frukost: Smoothie och frallor, två koppar kaffe och ett glas juice hemma hos Skruttens pappa
Dagens Outfit: Jeans och tee
Humör: Upphöjt
Gjort: Vaknat, varit hos Skruttens pappa och skrattat, tänt en brasa, samlat familjen för födelsedagsmiddag... to be continued...
Planer: Äta tills jag blir alldeles för mätt, som sig bör på familjemiddag
Lunch: Se "frukost"
Läser: Inget, men lyssnar på en beroendeframkallande låt av min plaststorasysters man
Bästa: Att jag får sitta i Skruttens mysiga knä just nu och ha familjen runt omkring mig
Middag: Se inlägget nedan
Barn: Skrållan hon verkar må toppen
Väder: Sol!
TV-program: TV:n har bestämt sig för att gå i pension (på en fredag!)
Tänkvärda:
Kom-i-håg: Att påminna Skrutten om att vi ska låna tving (vad det nu är...) hemma hos hans pappa när vi är där... Nä just det - det kom jag aldrig ihåg.

Återigen inspirerd av Engla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0