Dagen

Frukost: Kaffe
Dagens Outfit: Jeans, puderrosa topp och scarves (även denna rosa)
Humör: På topp... eller ok lite måndagsblues kanske men det är väl ok?
Gjort: Jobbat som en tok och sedan tagit en löprunda
Planer: Övertala Skrutten att se något Vänner-avsnitt innan läggdags
Lunch: Förtärdes på underbara Rikard en trappa ner
Läser: Bloggar
Bästa: Att "ombyggnaden" har tagit fart i min och Skruttens lilla stuga
Middag: Lax i kokosmjölk med lime och vitlök
Barn: Räknas Skrållan?
Väder: Riktigt busväder
TV-program: Tinas Cookalong, Matakuten
Tänkvärda: Tålamod!
Kom-i-håg: Att boka nageltid
Roligast: När Kajjan hälsade på på jobbet idag, även om det "bara" var utanför mitt fönster

Jag kopierade Engla och gjorde sedan ett litet tillägg med Roligast. För det var faktiskt väldigt roligt när jag och Kajjan pratade i telefon med varandra på var sin sida av min fönsterruta på jobbet under sena eftermiddagen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0