Dagen som varit

Denna onsdag har det jobbats hela dagen, det har varit uttag, insättningar, internetbanken och så vidare. Vilket betyder att jag inte har varit på juristavdelningen idag utan istället agerat kassabiträde. Och det har varit fullt upp minst sagt.

Sen har jag varit riktigt glad över att jag har ett inomhusjobb för det har varit storm utomhus. Min löparrunda ställdes till och med in av min PT för att det sades på Nyheterna att det var risk för snöoväder.

Och hur mörkt är det inte ute?

Det är mörkt när man åker till jobbet, inte helt ljust när man jobbar och sedan mörkt igen när man ska åka hem. Och med "man" så menar jag ju då jag.

Och jag är trött, tröttare och tröttast. Kan man verkligen blir så här trött bara för att det är mörkare ute? Ja, det verkar ju faktiskt så.

Åh! Nu kom jag ju på att jag glömt att berätta gårdagens viktigaste inköp. Och så har jag det ju mitt framför ögonen, faktiskt nästan rent bokstavligt talat.

Under godisinköpet igår föll våra ögon också på en box med alla avsnitt från den första säsongen av How I met your mother. Och det är fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0