Ont i ryggen

Den knakar och har sig den där ryggen. Kan det vara för att jag har sovit på soffan i två nätter nu?

Har nämligen blivit helt övertygad om att det spökar i vår lägenhet. Balkongdörren har öppnats utan att jag öppnat den, sovrumsfönstret har stängt sig utan att jag stängt det... Och det är ju bara jag där hemma och kan inte "skylla" på Myran.
Så det är sömn på soffan, framför tv:n och med alla lägenhetens lampor tända. Ser fram emot elräkningen.

Dock så gjorde jag något ovanligt igår. Jag kände som sagt av någon form av annalkande halssjukdom och det var läge för lite vila. Så jag stängde av datorn och mobilen och var därmed ej anträffbar i några timmar medan jag kollade på film. Eller nu ljuger jag lite för mobilen stängde av sig själv när jag pratade i telefon men sen när jag satte den på laddning så lät jag den vara avstängd. Läskigt men skönt.

Har förresten fått rapport från Myran i NY och hon verkar ha det underbart och verkligen vara på ett äventyr. Ser fram emot en sambomysmiddag och lång uppdatering när hon är tillbaka i Hus Nr 13.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0