Kom på en sak...

Fick alldeles nyss en sms om att låna ut en gammal pluggpärm och inga problem i fix.

Sen kom jag på det. Pärmen är i källaren. I den där mörka, läskiga källaren. Den som Myran brukar få följa med mig ner till när jag ska hämta något.

Med tanke på att jag nu i dagarna knappt ens vågar vara i själva lägenheten och att det är ett helt äventyr när man ska tvätta bort sminket på kvällen (då måste man ju blunda och då har man ju inte koll på om någon av spökena tittar fram, så jag brukar lösa det genom att tvätta ett öga i taget och med hjälp av det andra "vara på min vakt"), så känns det ju som ett mission impossible att våga mig ner i källaren.

Funkar överfallslarm på spöken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0