Frisk?

Ja jo men nästan tror jag. Fortfarande är mina krafter lika med noll, men ingen feber och inget ont i halsen och inga alvedon är tagna idag.

Bra för idag ska jag träffa min handledare till uppsatsen och bli grillad igen. Sitter här på jobbet och håller tummarna för att hon kommer att säga "Men detta är ju fantastiskt Suss, fortsätt bara på den här banan så är du klar om en vecka".

Nu när jag tänker efter så kanske det inte är så troligt att hon kallar mig Suss eller tror att jag kommer att vara klar om en vecka, ja ja vad är en bal på slottet...

Upptäckte vid morgonkaffet (som inhämtades 9.55) att städtanten numera har införskaffat en skylt som hon hänger upp där det står "Städning pågår - stör ej!!". Bör jag känna mig träffad?

Jag gillar varken lappar eller utropstecken och framför allt inte när man använder dubbla utropstecken.

Kanske ska tala om detta för henne? Nja... Det lär nog mer stjälpa än hjälpa som man säger.

Visst klarade jag ett ordstäv där? Säg att jag klarade ett ordstäv där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0