Fikapaus

0-3c4a89505c01b8230e35ef3b4112bf59.png


Kör ganska hårt på unnar-mig-massa-goda-saker-för-jag-är-sjuk-och-måste-ändå-sitta-i-bibblan-tema just nu. Så jag och Myran tog en paus från JB och gick till Ekocafét där Myran bjöd på hallonpaj och kaffe. Allt ekologiskt så klart.

Gällande temat ekologiskt så frågade jag Myran under fikat:
Tror du allt här är ekologiskt?

Var på Myran svarar:
Vad då inredningen också?

Det skulle den kanske kunna vara i och för sig, men tror nog att den ekologiska delen mer gäller maten som serveras.

På vägen tillbaka till JB hittade vi ett museum under Fyrisån. En gammal offentlig toalett som de hade inrett till en utställning om Ingmar Bergman. Vi tittade självklart nyfiket in. Inga konstigheter på den. Eller jo kanske lukten då. Vissa saker kan man nog inte renovera bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0