Veckoslutet

Idag blir det jobb, möten, träning och sen ska jag bjuda in kombon till filmkväll, blir nog The Changeling, ska försöka locka med te och popcorn och sen är det nog bra om hon får vila tankarna på något annat än plugg för imorgon är det tenta som gäller för hennes del (den sista på utbildningen?).

Efter jobb imorgon blir det Stockholm i helgen, eller i och för sig lite oklart hur länge jag stannar i huvudstaden, det finns plan på afterwork och drinkar för att fira tentor/jobb/våren imorgon. Sen blir det nog Stockholm hela lördagen också och jag önskar mig lite solstrålar så kanske det kan bli en fika eller lunch utomhus (med rejält med kläder antagligen) och sen ska det ju inte glömmas att det är premiär för Robinson kl 20 på Tv4 på lördagskvällen.

I hemmet i Hus nr 13 så finns det en nöjeskalender upphängd och på denna finns som veckans event, förutom Stockholms-weekend då, en första grillning på söndag. Alltså utomhus. Så sol tack!

Nu blir det möte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0