Drömmar

Idag känner jag att mitt huvud inte riktigt hänger med. Trötthet är orsaken. Orsaken till trötthet (skulle gärna vilja skylla på den icke-existerande våren, men nog tjatat om det) är mina drömmar på nätterna.

Jag tror inte att jag känner någon som drömmer lika mycket som jag, eller jo det gör ju alla självklart, men jag brukar verkligen nästan alltid komma ihåg dem. Mestadels är det mardrömmar.

Nu låter ju detta lite hemskare än vad det är, men av någon anledning så är faktisk 90% av mina drömmar mardrömmar. Sen varför, det har jag ingen aning om och sen tar jag ingen skada av det heller för den delen : )

Oftast blir det nästan bara lite komiskt när jag väl vaknar. I natt drömde jag en mardröm om en "levande" rakhyvel som jagade mig och vänner. Kommer ihåg att det var en sådan där rosa Venus Vibrance som jagade oss och skar oss med sina vassa blad.

Ja nu hör jag ju att detta inte låter helt sunt...


= otäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0