Vilken gång i ordningen är det nu igen?

Jag skulle vilja må så här:



Men tyvärr har det satt sig något litet virus i min hals. Får jag tag i det där viruset ska jag minsann ta ett ordentligt snack med det.

Det värsta med virus är att antibiotika inte biter på dem, det enda man kan göra är att vila. Jag kommer vara hemma från jobbet en hel vecka. Jag tycker att det finns mycket bättre saker att göra under en hel vecka om man nu ändå inte kan jobba eller skriva uppsats - som att åka till Bahamas, New York eller varför inte Gran Canaria - men nej jag ligger på soffan istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men guud vilken fin bild! Så fin och naturligt vacker! Kunde bara inte låta bli att säga det! :-)

2009-06-15 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0