Uppsatsdags

Frisk = skriva uppsats

Någonstans har jag hört att för att öka motivationen för att skriva så ska man skriva i en harmonisk och trevlig miljö.

Så satte mig på framsidan av huset, solen sken och sen lite musik på det.


Nu kan jag tala om att det där med trevlig miljö är en bluff. Jag satt ju bara och solade. Och tänkte på att kanske äta en glass. Allt annat än gjorde vad jag skulle göra - skriva.

Så nu kan jag meddela att jag tror att man ska ha det riktigt jäkligt, då skriver man nog som bara den, liksom för att komma därifrån.

Kommentarer
Postat av: K

2009-06-14 @ 19:18:38
Postat av: Anonym

Du borde vara i Stockholm eller Uppsala, här slutar det inte att regna, du skulle alltså inte vara lockad av solsken! Puss

2009-06-14 @ 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0