SRF

När jag lämnade min kära hemstad Sölvesborg för cirka fem år sedan så fanns SRF då med, men i en betydligt mindre skala. Men i år är första gången som jag har förstått hur stor festivalen faktiskt har blivit - nu när jag har sett den med egna ögon.

På stan ser jag kläder som är lite svartare och lite tuffare. Det äts rockfrukost med tillhörande öl på morgonen. Detta är antagligen vad valborg är för oss Uppsalabor. Då förstår jag verkligen hypen, och blir lite avundsjuk.

Eller just klockan 15.00 idag kommer jag att vara lite avundsjuk. Volbeat spelar.

Volbeat. Live. Solen kommer säkert att skina.

Tur att jag verkligen gillar mitt jobb just nu. Fast lite avis är jag, det erkänner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0