Oops...

Jo om man har tänkt flyga hem efter att ha vilat upp sig ordentligt och faktiskt lyckats bli frisk så tycker jag att det är en ganska bra idé att förbereda resan.

Packning var det ju inte så mycket att tala om. De där träningsbyxorna och döskalletröjan gick ganska fort att packa ner.

Sen är det inte så mycket mer man ska göra.

Jo boka biljett.

Tror ni jag har bokat biljett? Nej.

Tror ni jag fick tag i någon biljett? Nej.

Det känns som om jag har två små troll som sitter på var sin axel. Den ena säger "vad tänker du med kvinna?!" och den andra "och du försöker säga att du ska fylla vuxen i år, pyttsan". Brukar det inte vara en god ängel och en elak djävul på var sin axel? Ja ja jag har visst fått två elaka idag. Jag tar den.

Nu ska jag leta upp mor som har gömt sig bland blommorna i trädgården, stackarn är alldeles förfärad över hur ointresserad hennes dotter är över blomster, sen tror jag vi tar en sväng någonstans för jag börjar få lappsjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0