Näst sista dagen

Sitter "näst sista" ihop egentlgen? Äsch nu googlade jag det och det verkar inte sitta ihop så vi kör så här.

Jag sitter på kontoret och sippar på en kaffe. Hade jag kunnat beräkna hur många kaffe jag kommer att dricka idag och imorgon hade jag väl skrivit "åh det är min näst näst näst näst sista kaffe". Men dels för att jag måste sluta upp med det där och sen för att jag absolut inte har någon koll på hur många kaffe jag dricker fram tills klockan 16.00 imorgon så struntar vi i den.

Sen sitter jag också och irriterar mig på att min mms-funktion på mobilen verkar ha bestämt sig för att ta semester. Finns det någon funktion kvar på den där telen som faktiskt fungerar?!

Hade den fungerat hade jag kunnat skicka bilder från lite shopping igår och kunnat strunta i att fundera över hur privat jag ska vara här. Egentligen skulle det ju vara roligare att ladda upp en bild på presenten som jag köpte till mig själv igår.

Istället sitter jag och tittar ut mot solen utanför fönstret och funderar över hur vissa människor egentligen fungerar. Ibland förstår jag inte. Just nu förstår jag inte.

Tur för att det finns människor som kan berätta något lugnande, att det finns troll som blir fångade och att Excel-programmet finns.

(Alla tre ovan har en viss "intern-faktor", vilket förklarar det konstiga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0