Morgonstund har guld i mund?

Nej det har den verkligen inte. Eller... Nej, men det har den inte.

06.30 ringde väckarklockan idag på morgonen och jag var verkligen tvungen att gå upp utan att passera snooze-knappen. Tror helt ärligt att jag somnade en liten stund med tandborsten i munnen när jag satte mig framför Nyhetsmorgon.

Sen var det i och för sig härligt att vara riktigt tidigt på jobbet och komma igång med dagen. Men usch, skrev jag verkligen precis det där?

Nu är i alla fall mitt sista uppdrag på jobbet inlämnat och jag har haft mitt avslutningssamtal med chefsjuristen. Så nu är det bara att bjuda på fika på torsdag så har jag slutfört mitt arbete som landstingsjurist.

Sen var det ju bara den där skolan också...

Dock dök det upp något... ja jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, men intressant funkar nog, intressant ikväll.

Den som lever får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0