Midsommar

Det blir Gävle på midsommar i år. En liten stund tänkte jag faktiskt stanna hemma i Hus Nr 13 och bara skriva på uppsatsen under midsommarhelgen.

Vid närmare eftertanke, och lite hjälp från Myran, så insåg jag att jag antagligen kommer att ångra mig när jag sitter här själv på fredag och alla andra dansar kring någon midsommarstång eller samlar blomster att lägga under kudden för att drömma om drömprinsen. 

Så nu blir det Gävle redan från imorgon och sen tills lördag-söndag någonting.

Har ingen aning vad det är vi ska göra egentligen. Vilket innebär att jag har ännu mindre koll på vad jag ska packa med mig. Jag vet inte ens vad jag ska packa i.

Det löser sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0