Klockan är 15.12...

...och jag tänker gå hem.

Det är kvavt på kontoret och jag har egentligen inte någonting kvar att göra. Packa ihop bokhyllorna och skrivbordet kan jag göra imorgon. Rensa datorn kan jag göra imorgon. Lämna tillbaka passerkortet kan jag göra imorgon.

Så nu tar jag av mig jobbskjortan, tar på mig mina Wayfarer (Tack, tack och återigen tack Myran), stoppar En hand i himlen i mina öron och köper förmodligen en glass på vägen hem.

Sen kommer Ol och hjälper mig att packa ihop den här Uppsalatiden. För detta får han öl och en middag - bestående av hjortentrecôte minsann (tack K för att ni råkade glömma underbar mat i min frys för ett tag sedan).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0