Hemligt uppdrag

Det hemliga uppdraget igår var att hämta upp en present till lilla Mor. Presenten var en försenad födelsedagspresent - en spikmatta - trendkänsliga barn har hon helt klart.

None

Självklart har jag inte kunnat hålla mig från att prova. Hur det känns? Det är x antal små sylvassa piggar som gör allt de kan för att krypa in i huden och skapa blodvite, och precis så känns det. Det gör ont.

Om man avgör smärta i en färgskala så är det bara att kika på min rygg strax efter att jag rest mig från mattan.
0-793dd2486f6eeeb9370bad7208a32f95.png

Om jag fortfarande hade vart ett barn så hade jag gnällt aj aj aj och sprungit till mamma för en kram. Men nu fyller jag 25 i höst så jag tog det som en man och fällde en tyst tår inombords.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0