Checkar in

Vilken ordentlig utcheckning det blev i veckan. Men nu är det söndag och jag är frisk... nej men vänta det är väl inte söndag redan... eller?

Nej men lördag är det ju bara tjoho!

Den där hjärnan verkar ha problem med att checka in igen.

Jag har sovit i cirkus fem dagar nu och inte svarat i telefon, på sms, bloggat eller facebookat. Eller försökt att inte göra något av detta i alla fall. Utan istället gömt mig i Gula Huset på Styrmansvägen.

Nu tycker jag nog att det är dags att checka in igen. Om jag börjar tänka på vad jag har att ta tag så blir jag lite svettig på överläppen, men det får gå helt enkelt.

Det blir:
 - skriva klart uppsatsen
 - jobba sista två veckorna i Uppsala
 - bo två sista veckorna i Uppsala (aj aj den där kändes tung)
 - ordna med lägenhetsvisningar
 - välja och skriva kontrakt med ny hyresgäst
 - ordna lägenheten inför flytt
 - packa inför sommaren
 - skriva och skicka iväg ett CV som jag borde gjort för alldeles för längesen
 - ringa
 - sms:a
 - maila

Just det sen var det ju den där med att fira midsommar också.

Löser detta sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0