Återbesök

Hamnade på Uppsala Närakut idag igen, men lite lugnare den här gången, för jag behövde bara hämta ett sjukintyg som jag ska lämna till jobbet.

Man är ju inte direkt prioriterad i vårdkön när man är på en närakut och inte är sjuk, av förklarliga skäl så klart, så jag fick tillbringa en stund bläddrandes i Allas.

En tidning som har rubriken "Fräcka frisyrer" på framsidan kanske inte är en tidning som jag skulle välja ur tidningshyllan i första hand. Tyckte att den såg ovanligt tummad ut också, men kanske inte så konstigt om den befinner sig i ett väntrum i och för sig...
None

Sen att den var från 2007 kanske förklarade det ännu mer. Antar att de där fräcka frisyrerna inte är så fräcka längre.
Note to myself: Avboka klipptiden som jag beställde.
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0