TGIF

Det var tänkt att det skulle bli ett litet bildmaraton över min skogspromenad med hundarna igår. Jag själv, två hundar, två koppel, två viljor (ja eller tre kanske...) - ja ni kanske anar att det var en anings problematiskt. Regnade gjorde det hela tiden också.

Men tyvärr så verkar min nyinköpta iPhone inte riktigt vilja som jag denna morgon och vägrar därför att ladda upp bilder. Så bilderna får väl vänta lite antar jag.

Fredagar är kortdag på jobbet (vi slutar klockan 15) och det känns alltid något stressigt för jag brukar försöka "få undan saker" så att det kan kopplas av under helgen.

Päronen håller fortfarande till på Bornholm, så jag är fortsatt husvakt. Vilket innebär att denna helgen blir lugn (förutom i morgonkväll) och ikväll står det på schemat... nä det står inget på schemat. Enda planen jag har är att renoveringen av sovrummet ska tas tag i och sen lite fredagsmys på det. 

Som en liten överraskning till päronen när de kommer hem så har jag tänkt att jag ska ha hunnit med att påbörja eller till och med göra klart målningen av rummet. Med "jag" så menar jag ju inte bara jag, utan smart nog har jag ju sett till att det finns några hjälpande händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0