Summer of Fun-gänget visade sig vara...

...mycket duktiga städtanter också. Det heter nog hygientekniker nu för tiden, men städtant låter liksom lite mysigare.

När vi anlände till Kalmar igår så tog vi först en liten promenad ner till Mcdonald´s för middag. Under promenadens gång utfördes det en "Kalmar Quiz", jag var helt värdelös, så jag tycker inte att vi pratar så mycket mer om det.

Tillbaka på Fabriksgatan så ställde vi timern och var fast beslutna på att klara målet på en timme. Efter 63 minuters skrubbande, dammsugande, torkande och svettande så var vi faktiskt klara.

Sen var det dags för K att stänga dörren till lägenheten. Lägenheten som varit hennes hem de senaste åren. Måste säga att jag är mycket stolt över henne, för det var bara en liten tår i ögonvrån som kikade fram. Hade det varit jag så hade jag säkerligen hulkat som ett litet barn.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Tusen tack för hjälpen! Blev dock lite besviken på ert resultat på quizen, till exempel när jag pekar på fängelset å Lisa hojtar "Skolan?!" och du "Slottet??!"... haha

2009-07-31 @ 08:56:15
Postat av: Suss

Haha ja som sagt jag var ingen fena på det där - bättring utlovas : )

2009-07-31 @ 09:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0