Måndag

Man hade ju nästan hoppats på att alla bilder som jag har försökt mms:a till bloggen skulle ha hoppat in här under helgen. Men icke sa Nicke...

Varför säger man så egentligen?

Vem är Nicke liksom?

Eller är det bara för att det rimmar?

Anywho...

Istället för att berätta vad som hänt i helgen så tar jag först och kikar på vad som händer i veckan.

Måndag

Tisdag
Mjällby AIF - IFK Norrköping

Onsdag
Kalmar

Torsdag
Grillkväll

Fredag
Göteborg

Lördag
U2 på Ullevi

Söndag
Liseberg?
Tillbaka till Blekinge

Klockan är bara morgon och ikväll är den enda kvällen som jag inte har planerat, så här brukar det i och för sig se ut i mina veckor, men jag gillar det. Helt plötsligt står vi liksom där i snöslasket igen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

KLART VI SKA TILL LISEBERG!!!!!!!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2009-07-27 @ 17:07:37
Postat av: Kajsa

Ehhh... Det ska vi ICKE!!

2009-07-29 @ 15:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0