Arbetsdagen slut

Nu har jag alldeles strax jobbat klart för dagen. Och vilken dag det har varit sen då. Allting har rusat på i ett rasande tempo. Men inte mig emot.

Och nedrans vad kul det är. Ja, jag vet lite nördvarning på den.

Men faktum är att jag har det ordentligt roligt på sommarjobbet. Det är ett leende på läpparna när jag går till jobbet och egentligen skulle jag kunnat sitta kvar många timmar till. Fast det kanske uppfattas som något knasigt om jag sitter kvar och jobbar av egen fri vilja istället för att ge mig ut i festivalvimmlet med tjejerna ikväll.

Så om några sekunder så springer jag in på toaletten och byter om till jeans. Sen lite jazz och mat. Senare en runda med tjejerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0