Trött som en mört


Bild lånad härifrån
Det är vad jag är. Nu vet jag inte riktigt varför man säger så. Är mörten en särskilt trött fisk? Eller är det bara för att det rimmar? Eller rimmar det verkligen? Eller säger man ens så?

Verkar som om vi kan fortsätta så där hur länge som helst, så kanske lika bra att bara släppa det där mört-uttrycket.

Trött är jag i alla fall. Antagligen på grund av den där svinis-sprutan som togs förra veckan. Känns som om det har bosatt sig en liten liten influensa i min kropp.

Tur är att Skrutten har köpt hem medicin i form av OLW:s Fresh Island-dipp och grönsaker. Brukar funka alldeles utmärkt mot små sjukdomar, trötthet... ja och livets alla andra stunder också faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0