Fredag

Fredag, snart helg och jobbveckan är över. Tyvärr så har de senaste dagarna kantats av en hel del dåliga nyheter. Men under tiden som de där dåliga nyheterna får lägga sig och själen får läka lite så tycker jag att vi istället tar de trevliga nyheterna.

Jag har fått förlängt på mitt jobb
Vilket innebär att jag inte längre står arbetslös efter jul- och nyårshelgerna. Wiiho!

Jag fick en kalender i present på jobbet


Jag fick en eftermiddag på spa av kära mor
Min lilla mor och jag spenderade eftermiddagen på spa igår och mitt ansikte är nu lent som en bebisrumpa

Idag klockan 16.50 sitter jag på ett flyg till Stockholm
...och får äntligen träffa mina underbara vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0