Vilken valde jag?

0-d30495e39aa46c152cd729f919e3ef.png

Det har nog inte undgått någon att jag är ett stort fan av Sambal Oelek. Nu har jag gått nästan hela sommaren utan att äta denna underbara skapelse.

Vid handlingen igår kunde jag helt enkelt inte hålla mig längre.

En normal människa väljer nog den lilla burken längst till vänster, har en liten droppe i den goda grytan eller något liknande. Om man vågar så kanske man väljer den lite större burken i mitten, som säkerligen står kvar ett bra tag i kylen, för det tar ju ett tag att använda upp den mängden chilipasta.

Själv så väljer jag den största burken, till vänster. Och använder detta till precis allt. Efter en vecka ungefär är den uppäten.

Magsår någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0