Trött i knoppen

Nu är jag minsann trött. Har varit en underbar helg med grillning i fredags - faktiskt premiär för både grillning och rosévin. Och sen igår var det som sagt examensdags för K. Allt gick väldigt bra, var fint och framför allt mycket trevligt.

Både jag och Myran sov över i Stockholm, så vi hann med en glass i solen i gräset utanför Karlsborgs slott (tror jag att det hette...) innan det var dags att ta tåget tillbaka till Uppsala och Djäknegatan.

Båda hade vi längtat lite efter att komma tillbaka till Djäknegatan, för att kunna lägga oss i bikini i gräset och låta solen plocka fram fräknarna. Men tyvärr så lyckades solen gå i moln och vindarna bli lite kyligare när vi väl kom på plats på filten och med kaffen i handen.

Men inte slarvade vi bort tiden för det, nej vi tog en löparrunda på cirka 45 minuter. Kroppen kändes helt klart något tung efter två dagar med bag-in-boxen ständigt närvarande (usch vad det där lät illa, förlåt mamma) men den kändes i alla fall lite lättare efter springturen.

Nu har middagen landat i magen och jag är slut som artist. Ska bara skicka iväg en del till uppsatsen till min handledare, sen ska jag kollapsa i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0