Tillbaka i U-a

385ecd9694024bd93dc0321372c1f830.png


Nu är jag tillbaka i Uppsala, efter ett mycket härligt påsklov hemma i Hällevik. Förresten man kanske inte får säga lov längre? Nu när man jobbar och allt (och fyller 25 i år, med vad jag tjatar om det där...), då kanske det passar sig bättre att använda "ledighet"... Nej men fy, lov låter mycket trevligare.


Hemma i Blekinge har jag hunnit med middagar med familjen, arbetsdag på banken, restaurangbesök, myskväll med vän, skogspromenad med lilla hunden, klinka lite på pianot, shoppingrunda, lunch i solen, påskmiddag med nästan hela familjen, leta gömda påskägg, utgång, sleepover hos en vän, picknick i skogen, hockeymatch med gudsonen, och ännu fler roliga saker. Inte så illa pinkat!

Tänk om man hade samma tempo gällande uppsatsen, då hade den ju varit klar vid det här laget.... Hmm uppsatsen... Aj, nu sved det till när jag insåg att jag inte gjort så mycket på den under påsken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0