TGIF

Aj aj vad det svider i ögonen idag. Antingen är det ett resultat av kloret från bassängen igår eller så är det bara att det är fredag och man är helt enkelt lite trött.

Idag blir det jobb, jobb och jobb. Sen en liten födelsedagsmiddag och några drinkar på stan ikväll. Så på med klänningen och heelsen... hmm ska bara gäspa klart här först.

Angående heels så var jag på HM igår för att köpa en klänning och ett par skor som jag hade sett där i fredags, men som aldrig fick följa med hem för jag tänkte att det var roligare att köpa dem när jag var och shoppade med bröderna i Malmö. En liten tanke slog mig dock "tänk om de inte finns där sen..." och så var det ju självklart och nu har jag alltså lärt mig en läxa att ser man något som man verkligen vill ha så ska det få följa med hem direkt, annars finns risken att man bara ångrar sig sen. Så igår så fanns klänningen, men inte skorna i min storlek... funderade på om det var värt att ta dem i en storlek större men nja... så klänningen fick följa med och sen frågade jag i kassan om de hade min storlek i skorna på lager eller om de kanske i annat fall skulle få in fler var på hon svarar  "vet inte" alltså helt ärligt så sa hon bara att hon inte visste, ok då...

Myran har förresten lämnat mig igen. Hela helgen. Så jag återupptäckte min mörkräddhet igårkväll, trippade runt i lägenheten som en liten skraj chihuahua. Förra helgen spenderade ju jag och Myran ifrån varandra, och denna då, och sen nästa helg blir det samma sak - saknad är ordet.

Nej, nu kaffe och sen lite arkivlagstiftning. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0