Söndagen ingen vilodag



Myran, som förresten inte lämnade mig för hela helgen utan som kom hem igen igår, och jag har släpat oss ner till bibblan. Om jag ska lyckas skriva uppsatsen samtidigt som jag jobbar så är det nog bara att inse att det där med att vila, bara slappa och driva runt och inte göra något särskilt nog får vika sig ett tag. Så därför blir det bibblan en söndag.

Ska försöka renskriva mina anteckningar från föreläsningen i torsdags, som för övrigt var mycket intressant och det som togs upp är ungefär precis vad jag ska skriva om i uppsatsen. Egentligen kan man ju inte använda "precis" och "ungefär" i samma mening, blir väl inte grammatiskt rätt eller något liknande, men sen så får den sortens energi gå åt till uppsatsen.

Fredagens födelsedagskalas blev förresten otroligt kul. Lätt mest roliga diskussionen var vem som är minst av Tripp, Trapp och Trull. 8 jurister på middag och vi sitter och diskuterar vem som är minst av Tripp, Trapp och Trull haha. Jag och en vän till var de enda som var fast övertygade om att Trull är minst, men till min förvåning så var det ingen som delade den meningen - vart är världen på väg?

Utslagsrösten blev ett sms till 118100 som svarade att Tripp är minst... alltså hade till och med 118100 fel, konstigt...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Alltså trull är minst. Det har jag lärt mig.... Puss

2009-04-06 @ 19:46:36
Postat av: Anonym

Ja men tack! Precis vad jag lärt mig också : )

2009-04-06 @ 21:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0