Hispig...

Jag måste nog erkänna att jag är lite hispig inför valborg.

Hoppas hoppas att det är sol. Hoppas hoppas att maten blir god. Hoppas hoppas att vi får kul.

Ibland känns det nästan lite obehärskat alltihopa. Sprang och handlade "lite" mer mat och annat på lunchen. Vill bara cykla fortast hem från jobbet och fixa all mat till grillning och picknick, att allt ska vara klart så att man (jag med) bara kan njuta av stunden de närmaste dagarna.

Sen varför oroar jag mig för att det kanske inte kommer att bli bra?

Vi är fem tjejer under samma tak som ska tillsammans med massa andra fina vänner ha KALAS i dagarna tu - kan man misslyckas med detta som utgångspunkt och i en stad som genomsyras av vår, skratt och feststämning?

Nej det kan man inte!

Klockan slår alldeles strax 13.51. Då är det officiellt 24 timmar kvar. It gonna be epic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0