Har jag glömt något?

När jag gick upp idag på morgonen så hade jag en konstig känsla av att det var något som jag inte hade koll på, nästan som om jag hade tappat bort något...

Hade jag glömt något i Stockholm i helgen?

Nej... Jag packade ju upp igår och allt var kvar.

Ja ja det var säkert inget, tänkte jag och cyklade till jobbet.

På jobbet kom jag på det - gästleggen till valborg!! Var är de??!!

PANIK

Ganska säker på att vännerna från söder inte skulle ta livet av mig om jag tappade bort dem, men de skulle slå mig - riktigt hårt.

Så jag sprang till kontorsgarderoben (där jag, efter alla stölder som har skett här, har min väska inlåst), var så stressad att jag knappt fick upp låset, slet ut väskan, upp med plånboken...

Och där låg de, precis där jag lagt dem sist, i tryggt förvar.

Måste vara en anings spattig för att tappa bort dem för att tro att jag har tappat bort dem när jag haft dem på samma ställe hela tiden och inte rört dem därifrån.

Kanske ska jag anlita en säkerthetsvakt som vaktar dem till och med onsdag klockan 13.51 då jag kan lämna över dem till vännerna? Då lär jag ju kunna känna mig helt säker i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0