Frukost

24bc0c894ae65e2978e5b86fbbafbc07.png


Efter en liten oplanerad sovmorgon så var det inte direkt tid för någon långfrukost hemma, eller rättare sagt det fanns ingen tid för frukost alls. Eller fanns och fanns, det prioriterades bort.

Kläder på kroppen eller frukost? Hmmm...

Det kanske inte skulle uppskattas om jag dök upp till jobbet utan kläder, så därför blev det frukoststund på kontoret istället. Känner kanske inte att det är den mest upplyftande frukost jag sett. Och vem har fortfarande grillkrydda på sina knäckemackor förresten? Måste sluta med det där.

Oj nu har husdjuren något form av fågelkrig utanför... MEN... Nej men akta!

De äter ju på någon större fågel. Alltså jag visste inte att gråsparvar var kannibaler.

Usch.

Min frukoststund gick precis från att vara lite småmysig till att förtäras mitt i en skräckfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0