Dagens blooper

Är väl nästan dubbel. Dels så fick jag höra av Myran att jag i mina svar på listan i förra inlägget gjort ännu ett (misslyckat) försök med ordstäven.

Det heter visst "sjunger på sista refrängen" inte "sjunger på refrängen".

Varför fortsätter jag att försöka?

Sen till kvällens: Jag satt och knåpade ihop ett event på Facebook inför valborgskvällen, och så skulle jag redigera gästlistan så att Myran också blev admin över eventet. Och när jag ska redigera gästlistan så finns bara mitt och Myrans namn där och under hennes står det "make admin?"

Då utropar jag förvånat - Men kolla Myran, det är bara ditt namn som har dykt upp, läskigt va?

Myran såg något mer förbryllad ut än jag väntat mig.

jag utvecklar - Ja men hur vet Facebook att vi är bästisar?!

Myran - Nä men Suss, alltså det är ju bara jag som har svarat på eventet än, det är ju därför som bara jag syns i gästlistan.

Och jag som liksom trodde att Facebook valt ut Myran.

Men sen trodde jag ju att jag var smart också...

Kommentarer
Postat av: Myran

Jag älskar dig Susanne. Du är fasiken det sötaste jag vet! Sötare än socker, sötare än en kattunge, sötare än jonathan johansson...you name it!

2009-04-21 @ 23:37:51
Postat av: S

Sötnos <3

2009-04-22 @ 10:18:15
URL: http://husnrtretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0